12 januari 2012

Varje torsdag - Välkommen eller...


Tyra

Den här veckan har jag ingen "färsk" följare att presentera! Eftersom det inte har tillkommit någon ny så kommer jag att välja den första följaren hos mig, Anna med Annas vardag!
Det var hon som lockade mig till att starta en blogg, systra min!

Anna tycker om att shoppa på nätet, pyssla om i hemmet, leka med sin hund, prova på olika nya dofter i form av parfymer, toadofter, rumssprayer och annat! Hon älskar att resa speciellt till Turkiet! Vad lustigt, de ska resa dit just idag! Fotointresse har hon precis som jag och hon har så smått börjat att vara med i fotoutmaningar!

PS. Anna heter egentligen Anna-Leena så hennes blogg skulle kunna heta annaleenamedtvåbena:)


Det finns tre följare längst bak i listan, Sara, Julia och Marianne men de har inga bloggar! Nästa vecka väljer jag den som står tvåa i listan om det inte kommer någon ny:), och sedan en "gammal" igen om du förstår vad jag menar... Måste nog göra en lista!


8 kommentarer:

Anna sa...

Va glad jag blir :) Jag är först och kommenterar också!!
Vi sitter nu i på väg till Arlanda, ska bli skönt och komma iväg.

Glöm inte och tävla i min blogg :)

Terve Anna-Leena

ansepanse sa...

lilla Tyra då? ska hon bo hos dig nu under Annas semester?
kramelikram

Kicki sa...

Hon har en till dotter:)

Kicki sa...

Får släktingar deltaga?

Anna sa...

Du får vara me och tävla :) kram

Diaan sa...

Du får ut och ragga läsare! :)

Suzan sa...

Jag följer också! =)

Martina Eriksson sa...

Men hur blir man din följeslagare, jag vill jag vill :-)