11 januari 2012

Rundträning!


Sveriges mästerkock är slut och Biggest loser tar vid. Ingenting jag ska följa men slottet väcker minnen och jag blev nyfiken!
Förra julen, 2010, fick Julia en yogaboll (eller två-dubbelköp) och idag provade jag den ordentligt för första gången! Det var en riktigt skön träning! Lite vingligt till en början men jag kommer garanterat att fortsätta! Varför har jag väntat så länge?? Yogachaga-yogachaga:)

Imorgon är det sista dagen du kan komma med förslag till vad jag ska rita, kolla HÄR!


4 kommentarer:

Anna sa...

Vi har haft en yogaboll på jobbet, bra och träna balans o rygg på den.
Kram

Mina dagar sa...

Ja nu är det dags att få bort alla extra kilon sedan julhelgen;)

Jag vill vara med och "tävla"

Rita en tät granskog, med ett litet hus i mitten av skogen. Det är kallt så röken ur skorsten stiger rakt upp.

Det finns en anledning till att jag vill att du ritar just det här. Lycka till ;);)

Kramar Eva

BP sa...

Oooops - bättre sent än aldrig. Å bildbevis tack;-)

Diana sa...

Jag ser fram emot bilderna när du balanserar på bollen! :)