18 januari 2018

Test

Fiskar i Dubai

Är du högkänslig?
Jag ska gå igenom testet punkt för punkt och se hur många av dem som stämmer in på mig!

  • Är det vanligt att du känner ett behov av att dra dig tillbaka när du varit ute bland mycket folk eller stora fester?

Brukar undvika reor, vill helst inte trängas i stora folksamlingar. Fester är kul men jag brukar ha så höga förväntningar att en mindre besvikelse brukar infinna sig. Ibland märker jag att jag inte haft samma upplevelse som andra som varit på samma fest! Trött blir jag alltid och det leder till ett naturligt val att vara för sig själv för återhämtning.

När jag var på ett informationsmöte för ett tag sedan, med en samling okända och en del bekanta människor, kände jag mig obekväm och ville snabbt komma därifrån. Det obekväma i det var nog mest att jag hade svårt att mingla runt och ta kontakt (men jag behövde egentligen inte det för jag hade min man vid min sida...)! När det var dags för möte nummer två så gick jag inte dit.

Är jag högkänslig?

Inga kommentarer: