

Städa, städa varje tisdag och till varje år...de' tycker jag är bååår...ing!!
Jag kom iaf i gång med bastustädningen:) Det är låång torktid på lavarna, så jag får fortsätta imorgon eftermiddag, när jag har kommit hem efter en håård arbetsdag!
Roger säger att han har städat bastun...nå'ngång i höstas!
När då, tänkte jag?!
Här kommer iaf ett bildbevis på att jag har börjat!
3 kommentarer:
Ha ha, så där noga var nog inte Roger, de ser så gammalt ut med svartvita bilder :) Nu kan ni bjuda in gästerna i bastun. Kram
Du har inte lust att komma hit och ta några tag med skurborsten i vår bastu också, medan du ändå håller på?! ;)
Hoppas att ni får ett trevligt nyår!!
Kramar Jenny
Lavarna heter det visst...:)
Okej, okej, jag är inte klar med bastun än!
Klart gästerna ska bada bastu efter pulkaåkningen!
Jenny, skulle jag hjälpa dig blir det väl aldrig klart! Trevlig nyår till er också! Kram
Skicka en kommentar