29 december 2009

Såpa-rent



Städa, städa varje tisdag och till varje år...de' tycker jag är bååår...ing!!
Jag kom iaf i gång med bastustädningen:) Det är låång torktid på lavarna, så jag får fortsätta imorgon eftermiddag, när jag har kommit hem efter en håård arbetsdag!

Roger säger att han har städat bastun...nå'ngång i höstas!
När då, tänkte jag?!
Här kommer iaf ett bildbevis på att jag har börjat!

3 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha, så där noga var nog inte Roger, de ser så gammalt ut med svartvita bilder :) Nu kan ni bjuda in gästerna i bastun. Kram

Jenny sa...

Du har inte lust att komma hit och ta några tag med skurborsten i vår bastu också, medan du ändå håller på?! ;)

Hoppas att ni får ett trevligt nyår!!

Kramar Jenny

Kicki sa...

Lavarna heter det visst...:)
Okej, okej, jag är inte klar med bastun än!
Klart gästerna ska bada bastu efter pulkaåkningen!
Jenny, skulle jag hjälpa dig blir det väl aldrig klart! Trevlig nyår till er också! Kram