Vilken kväll! Månen lyser, stjärnorna lyser, det är så ljust ute:) Behövs pannlampan? Nej!
Vi är inte precis bortskämda med gatubelysning här ute på landet! Det har funnits en gång, men blev visst lite för dyrt!! Ikväll behövs inga lampor, det blir till och med skuggor av träden!
2 kommentarer:
De ser mysigt men lite kusligt ut! Pannlampan kan vara bra och ha :) Kram
Man har blivit van vid mörkret, men det skulle finnas fler timmar på dygnet att komma ut och gå, om det fanns belysning!!
Skicka en kommentar