
Jag smyger lite med min dator.
Jag har fått kökstjänsten och behöver inte städa klart bastun! Det var faktiskt Rogers förslag. Han är mer van att hålla på i tvättstugan och badrummet. Har upptäckt att det är inte så vanligt, så jag kan kanske skatta mig lycklig. Han vet hur tvättmaskinen fungerar också:) Mina områden brukar vara köket och vardagsrummet.
.
Jag måste fortsätta nu...
På eftermiddagen kommer Benny och Marina med familj. Det brukar bli avslappnat med dem. Få se om vi över huvudtaget byter om till "finkläder":) Det var många år sedan vi firade nyår ihop, så det blir ku! Två gånger har vi åkt till Danmark, till en liten by mitt ute i ingenstans, Kongerslev. Danskarna tyckte vi var helkonstiga som åkte dit för att fira nyår!! Vi har firat in nyåret i myskläder en gång...eller två!
Vet inte om det blir någon mer rapport idag, få se hur jag känner mig i natt!!
.
Hoppas ni får en trevlig nyårsafton! Kramar till er alla!

2 kommentarer:
Tur du hade, datan står bra på bordet, tur att du fick köksdelen.
Hoppas ni hade en bra kväll igår.
God fortsättning på de nya året! KrAM
Gott nytt år till dig, din familj och om du hinner hälsa... även Marina, Benny & co.
Hoppas att ni hade trevligt igår! Kram Eva
Skicka en kommentar