
Maat! Jag är hungrig! Våra gäster åkte för en timme sedan och strax innan de åkte åt vi mat, och jag är hungrig nu!
Igår blev det många goda rätter: laxspett...
Nu blev det bastupaus! Vi ska snart äta hemlagad pizza!
Fortsättning cirka 18.00: ...med limesås, räkor med chili, ugnsrostade tomater, ruccola och tomatpaj, kyckling, köttfärsbullar i två olika varianter, salami, parmaskinka, ostar, ananas och melon. Sorbet och glass i stora lass!
2 kommentarer:
De ser ju rikitgt gott ut, men pepparkakorna passar inte in :) men ni har väl haft grönmögelost till. Kram
Kakorna var till eftermiddans kaffe och glögg!
Skicka en kommentar