01 januari 2010

Maten på bordet


Maat! Jag är hungrig! Våra gäster åkte för en timme sedan och strax innan de åkte åt vi mat, och jag är hungrig nu!
Igår blev det många goda rätter: laxspett...

Nu blev det bastupaus! Vi ska snart äta hemlagad pizza!

Fortsättning cirka 18.00: ...med limesås, räkor med chili, ugnsrostade tomater, ruccola och tomatpaj, kyckling, köttfärsbullar i två olika varianter, salami, parmaskinka, ostar, ananas och melon. Sorbet och glass i stora lass!

2 kommentarer:

Anna sa...

De ser ju rikitgt gott ut, men pepparkakorna passar inte in :) men ni har väl haft grönmögelost till. Kram

Kicki sa...

Kakorna var till eftermiddans kaffe och glögg!