En del pynt håller i många år, som till exempel den här i glas (det finns tre) som jag fick av två tygaffärsägare när jag var syateljéägare, för snart 20 år sedan!
Mina trolldegsfigurer på kransen ramlar ned en efter en. Först bubblar dem upp, med konstiga stora bölder, sedan vittrar de sönder och faller ned på marken och försvinner i snön! Jag behöver iaf inte packa ned dem i någon kartong!

Jag ska städa bastun har jag tänkt! Det händer inte så ofta... Men eftersom vi får besök i nyårshelgen så vill jag nog göra det nu! Problemet är att de har kallat in mig till jobbet idag, på min lediga dag!! Inga problem, jag gör det, en tjej är sjuk...men bastun då? Och det övriga jag hade tänkt att städa idag! Okej, jag hinner, börjar inte förrän kl 11. Soon very soon!
Måste berätta en sak! Julia, min dotter, har börjat blogga! Hon fick en kamera i julklapp och fick för sig att hon också skulle börja. Det är lite roligt tycker jag! Kika in på www.nastanalltomjk.blogg.se
.
Nu finns ingen återvändo, bastun kallar!
4 kommentarer:
Trodde du att det var julia som hade köpt den där klänningen ? =)
Kanske lite väl utmanande;)
Du hann väl städa bastun idag, men de var svårt och slita sig från datan. Kul med Julias blogg, hoppas hon uppdaterar ofta :)
Kram Anna
Idag blev det inget men det kommer nog! Jodå jag hann börja med bastun iaf! Kram
Skicka en kommentar