28 juli 2010

VLT


Ett litet knyte låg i postlådan idag, kan det vara en vikarie som kör?!
Precis som igår glömde jag skaka tidningen innan jag gick in, så en liten tvestjärt gjorde mig sällskap vid frukostbordet!

4 kommentarer:

  1. ha ha tycker du ska klaga :)
    Nu ska jag ner o handla de sista i taxfree, måste ju ladda till festen i höst. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha ha! och usch! jag ogillar skarpt tvestjärtar... ;(

    SvaraRadera
  3. Jeje...jag hade nog inte kunnat ta mig ur de där stolarna :P... men ungar... de bara skrattade när jag sa jag slulle lägga ut de på bloggen :P
    Skål.. här dricks det vitt svalt gott vin i kväll!

    SvaraRadera
  4. ja, det är jag till höger på kortet.

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)