ha ha tycker du ska klaga :)Nu ska jag ner o handla de sista i taxfree, måste ju ladda till festen i höst. Kram
Ha ha! och usch! jag ogillar skarpt tvestjärtar... ;(
Jeje...jag hade nog inte kunnat ta mig ur de där stolarna :P... men ungar... de bara skrattade när jag sa jag slulle lägga ut de på bloggen :PSkål.. här dricks det vitt svalt gott vin i kväll!
ja, det är jag till höger på kortet.
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
ha ha tycker du ska klaga :)
SvaraRaderaNu ska jag ner o handla de sista i taxfree, måste ju ladda till festen i höst. Kram
Ha ha! och usch! jag ogillar skarpt tvestjärtar... ;(
SvaraRaderaJeje...jag hade nog inte kunnat ta mig ur de där stolarna :P... men ungar... de bara skrattade när jag sa jag slulle lägga ut de på bloggen :P
SvaraRaderaSkål.. här dricks det vitt svalt gott vin i kväll!
ja, det är jag till höger på kortet.
SvaraRadera