28 juli 2010

Hej och godnatt!

Hundbajspåsar i Prag!

4 kommentarer:

  1. Kanonbra, de borde dom bjussa på här i stan också så kan kanske fler ta upp efter sina hundar.
    Godnatt!!

    SvaraRadera
  2. haha..mammas gubbe var där o tog hem en sån till mig.. haha..

    SvaraRadera
  3. Ha ha... vilken rolig stil hundarna har när de bajsar i Prag! Så där gör inte Jensen... ;)

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vad generöst att ha såna där uppsatta. De skulle finnas lite här o var.. :)

    Kramen

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)