Kanonbra, de borde dom bjussa på här i stan också så kan kanske fler ta upp efter sina hundar.Godnatt!!
haha..mammas gubbe var där o tog hem en sån till mig.. haha..
Ha ha... vilken rolig stil hundarna har när de bajsar i Prag! Så där gör inte Jensen... ;)Kram Eva
Vad generöst att ha såna där uppsatta. De skulle finnas lite här o var.. :)Kramen
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Kanonbra, de borde dom bjussa på här i stan också så kan kanske fler ta upp efter sina hundar.
SvaraRaderaGodnatt!!
haha..mammas gubbe var där o tog hem en sån till mig.. haha..
SvaraRaderaHa ha... vilken rolig stil hundarna har när de bajsar i Prag! Så där gör inte Jensen... ;)
SvaraRaderaKram Eva
Vad generöst att ha såna där uppsatta. De skulle finnas lite här o var.. :)
SvaraRaderaKramen