27 juli 2010

Jo, tack!

Jag är helt slut i benen, men annars är det bra! Det blev grillat och lite vin när jag kom hem, en liten fortsättning på semestern:)!


Galleria Vittoria Emanuele, Milano. Lite dyrare hamburgare, tror jag!

Jag har en del bilder kvar att visa från semestern, hann inte med alla innan jag började jobba igen! Nu blir det inte lika mycket tid eller ork men säg till om det räcker, nu är det nog!
Eller, vill ni se resten?
,
Godnatt, ropa inte mer för nu är jag ganska trött!

3 kommentarer:

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)