10 juli 2010

Pooligt

En liten rättelse bara: Killen som jag trodde var svärson är inte det! Husvärdinnan bor här bara på helgerna (med sin man)och i veckorna tar hennes kusin över och då innebär det att killen var...är kusinens son! Sådär ja, då har vi rättat till det:)

Det ser väl inte så tokigt ut, en "egen" trädgård med pool!
Det ska visst komma en till svensk familj nästa vecka, men vet inte vilken dag. Spännande!

Så här fin var den nytvättade högen av tvätt som kom tillbaka! Det luktade mycket tvättmedel!
Jag tror till och med att hon har strukit trosorna! Det är hon och svärmor, finns det fler?!

Det här lilla krypet låg stendöd mellan ytter -och innerdörrarna ut till balkongen!

Min nyinköpta överdel från Intersport! Till det ett par svarta bikiniundisar från HM. Skulle kanske haft en storlek större (fanns inte) för det blir så konstigt: först en mage som putar ut, sedan smiter det åt och nedanför det buktar låren ut, snyggt! Jodå, jag börjar vänja mig...sakteliga.

Inga kommentarer: