
Våra snälla grannar, Leif och Inger, ringde och bjöd dit oss på fyrverkeriuppvisning! Det var ju snällt, för vi hade inte köpt några egna! Det är tredje året som vi inte köper raketer, för det är synd om alla skotträdda djur...
Men lite kul är det ändå!
2 kommentarer:
Här sköt de raketer så de räcker till, va med pengar egentligen som bara försvinner.
Vi måste eventuellt köpa nytt PS3 så vi sparade pengar till det!
Skicka en kommentar