01 januari 2010

Väntan


Vi var lite trötta redan halv elva så vi tog fram det klassiska spelet TP! Tjejerna mot killarna! Vi vann...tror jag, eller om vi skulle ha spelat klart så hade vi nog vunnit
...tror jag, även om det var killarna som hade ledningen när det var dags att gå ut och titta på fyrverkerier!

2 kommentarer:

Anna sa...

Spel är alltid kul, men de blir mer sällan nu bara. Kram

Kicki sa...

Förr köpte vi alltid ett nytt spel till nyår:)