01 januari 2010

Nya året


Det är klart att man tänker på vad som ska hända! Tankarna virvlar omkring som snöflingor på himmelen...
.
Vad gjorde jag förra året?! Måste nog ta fram almanackan för att minnas! Det orkar jag inte göra just nu, kanske imorgon!
Varför ska man skjuta upp saker till morgondagen! Varför gjorde jag inte klart julpyntet som jag hade påbörjat?!
.
Jag börjar iaf mitt nya år med att i januari månad, leva sundare och försöka vara mer aktiv! Jag tror att jag har ätit och druckit så mycket onyttigt i december, att det nog täcker upp för hela januari månad också!!
Fler tankar om det nya året och året som gått kommer, men det tar jag imorgon, för nu är jag ganska trött!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag ska också fundera på vad som hänt och vad som planeras inför de nya året. Kram Anna

Kicki sa...

Kankse gör något liknande inlägg som Jossan! Kram på din arbetsdag!