WOW!!!! Vilken bild! Har aldrig sett en snäcka/snigel med ett sådant hus förut.Å snigelfart är helt ok för mig med ett sådant foto som är helt underbart!Dags för publicering i tidningen igen tycker jag!!!
Vi har hela veckan på oss så snigla på du :)Kram
En spännande resa på gång? :-)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
WOW!!!! Vilken bild! Har aldrig sett en snäcka/snigel med ett sådant hus förut.
SvaraRaderaÅ snigelfart är helt ok för mig med ett sådant foto som är helt underbart!
Dags för publicering i tidningen igen tycker jag!!!
Vi har hela veckan på oss så snigla på du :)
SvaraRaderaKram
En spännande resa på gång? :-)
SvaraRadera