18 augusti 2013
Så här ser det ut där jag är
Kan jag få ha grönskan kvar ett tag till?!! Känner du att luften är annorlunda och att kvällarna börjar bli mörkare? Det är en härlig känsla, ja, men jag vill ha kvar sommaren ett tag till! Vill inte ha kylan och mörkret...
Kul att fototriss har kommit igång igen efter sommaruppehållet! Irriterande flugor som sätter sig på mina armar, på händerna, på datorn och överallt! Vad gör ni här nu!?
Hos mig har solrosorna börjat blomma, solrosor i olika varianter men inte så många! Kaprifolen har letat sig fram till armeringsjärnet som vi monterat fast på paviljongen (Ernst skull bli stolt om han fick se det här)! En björk har rotat sig på ett annat träd, ett träd som sågats itu för den hade ramlat mot en telefonledning!
Fler bilder från olika delar av landet/världen hittar du här-----Klick!




Jättevackra bilder. Solrosen är gul och fin!
SvaraRaderaDina bilder visar ju hur vackert sommaren kan vara och fortfarande är faktiskt! Det är ju t o m fortfarande varmt på kvällarna så att man kan sitta ute. Jag vill också ha sommaren kvar ett bra tag till!
SvaraRaderaVad fina bilder du tagit.
SvaraRaderaVilken härligt vacker triss, på din lummiga grönska.
SvaraRaderaFina trissbilder du visar från sommarens slutspurt hemma hos dig. Solrosor är en av mina favoritblommor.
SvaraRaderaBehåller också gärna sommaren ett tag till. Men visst anas det höst i luften. Fint hos dig!
SvaraRaderaVackra sensommarbilder med mycket grönska ännu!
SvaraRaderaHärliga bilder!
SvaraRaderaGillar särskilt solrosen - ett perfekt skafferi för våra bevingade vänner....
Underbara bilder.
SvaraRaderaHärliga bilder, riktigt fin solros =)
SvaraRaderaFina bilder =)
SvaraRaderaUnderbara bilder (x
SvaraRaderaSÅ himla vackert!
SvaraRaderaDagar då solen lyser nu är bara för härliga. Men kylan är inte långt borta... och detta mörker. Nej nej nej!
SvaraRaderaJag har inget som blommar i trädgården nu, buhu! Frågan är om hortensian hinner komma innan frosten...