25 augusti 2013

Snart så!


Här går det undan...

 


3 kommentarer:

  1. WOW!!!! Vilken bild! Har aldrig sett en snäcka/snigel med ett sådant hus förut.
    Å snigelfart är helt ok för mig med ett sådant foto som är helt underbart!
    Dags för publicering i tidningen igen tycker jag!!!

    SvaraRadera
  2. Vi har hela veckan på oss så snigla på du :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. En spännande resa på gång? :-)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)