Tack för tipset! Jag går och laddar bryggaren :)
Hahaha! Bra med bloggkonversation från en meters håll klockan sju på morgonen:-)
Borta bra men hemma bäst! Välkommen hem!
Så kul det ska bli att få se ert reportage!
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Tack för tipset! Jag går och laddar bryggaren :)
SvaraRaderaHahaha! Bra med bloggkonversation från en meters håll klockan sju på morgonen:-)
SvaraRaderaBorta bra men hemma bäst! Välkommen hem!
SvaraRaderaSå kul det ska bli att få se ert reportage!
SvaraRadera