Vi är hemma nu...men på bilden var vi i Kemi, brorsans födelsestad!
Bakom syns stadshuset!
Hade varit roligt att åka upp till caféet men det var stängt för det var söndag!
Det var inte alls jobbigt att åka 100 mil åt två håll!
Vi har haft så roligt, sett och upplevt mycket...
...bland annat vacker natur!
Jag får fortsätta imorgon för vårt internet så seeeegt!



Coola bilder! Åsså fick ni med lite kult också i form av den charmiga gamla röda bilen. Hade den förirrat sig till Finland från Ryssland eller;-)
SvaraRaderaÅ, klart att ni är som Thelma and Louise! Så fina bilder, snyggingar!
SvaraRaderaJa vi har verkligen skrattat så man har fått träningsvärk i kinderna!
SvaraRaderaSom sagt vi åker en dag igen!
Kram
Hahaha, jag kan höra er hela vägen hit :) Thelma and Louise i alla ära men Anna och Kicki tar nog priset :)
SvaraRaderaKram fina du.. och ryggen sitter där och värker än :(
Men går över förr eller senare :)
//Maya
Så vackra bilder.
SvaraRaderaVart bär det av nästa gång tro?
SvaraRaderaKram
vad häftigt :) min mamma är från Kemi :) och pappa från Lammi
SvaraRaderakramar
En roadtrip kan vara superskoj om man har ett lagom galet sällskap med sig, hihi!
SvaraRadera