28 juli 2013

Vid havet






Det är så vackert så man nästan tappar andan...

3 kommentarer:

  1. Fortsätt med ditt reportage. Vackert är ju bara förnamnet. Å internet verkar du ju också fortfarande ha tillgång till:-)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kväll vi hade!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)