29 juli 2013

Dags...



...att resa hemåt!:( Vi har nog lite resfeber eftersom vi redan har vaknat...eller, Anna är du vaken??
Bäst att kliva upp, hon står väl redan vid kaffebryggaren!!

Ett större resereportage kommer på hemmaplan!
Huomenta!

4 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Jag går och laddar bryggaren :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Bra med bloggkonversation från en meters håll klockan sju på morgonen:-)

    SvaraRadera
  3. Borta bra men hemma bäst! Välkommen hem!

    SvaraRadera
  4. Så kul det ska bli att få se ert reportage!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)