27 januari 2013

Sött


Jag fastnade i ordet söt istället för sött...men då är det bara att tänka lite annorlunda!:)

1. Igår var vi sugna på något sött efter maten. I fruktkorgen låg det bland annat passionsfrukt. De var torra och gick inte att använda, men de var sött inlindade i skal av pansar;)

2. Hur sött måste man sitta för att få en bit fläsk?! Jag bad min man att vänta så jag kunde få en bra bild men det mesta blev suddigt, eller svans, ben eller ett öra "föll" bort. Vi har lärt vår katt att sitta när han ska få något och frågar jag om han vill ha mjölk så brukar han svara! Han är så klok:)

3. Ananas, mango, hallon, jordgubbar och vindruvor! Gino, sött och extra gott med vaniljglass till!

Sött x 3 -----> Klick!


18 kommentarer:

  1. Fina bilder... men jag saknar ett på mig, passar ju temat perfekt. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, hade du varit lite snabbare så!

    SvaraRadera
  3. Här var det SÖTT…=)
    Snyggt trissat…!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  4. Heja kissen :) Locka med godsaker och ha förväntningar om att sitta still samtidigt? Klart det inte går! ;)

    SvaraRadera
  5. Fint varierad triss, favorit blir den söta katten;-)

    SvaraRadera
  6. Söta saker alla tre. Blev väldans sugen på ananas, kanske något man ska inhandla på eftermiddagen :0)

    SvaraRadera
  7. Åsså gillar jag vinglaset i bakgrunden på trean också;-)
    Å vilken väluppfostrad katt du har!
    Perfekt trissat!

    SvaraRadera
  8. Verkligen en söt misse med fin färg på pälsen!
    Fin triss som gör en väldigt fruktsugen!

    SvaraRadera
  9. Vad fint med ett hjärta om den söta katten. Det trodde jag inte man kunde dressera en katt. Ha de gott

    SvaraRadera
  10. Har faktiskt bara sett passionsfrukt på flaska men shit vad bra dom blev på bild. Skalet skapar skuggor, var tveksam om det var en frukt eller något annat innan jag kollade i facit.

    SvaraRadera
  11. Mums så gott med passionsfrukt. det är ju en riktigt höjdare. Lilla katten blir min favorit. SÅ söt!

    SvaraRadera
  12. Nu blev jag riktigt sugen på passionsfrukt, så gott! Bra och varierad triss!

    SvaraRadera
  13. passionsfrukt - yummie!

    ta gärna en titt på min triss:
    http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2013/01/fototriss-sott.html

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)