Man kan torka mörten så lätt hänga upp den sen :)
Hahahaha! Kroken är kanske värt en slant;-)
Haha! =D
Usch jag vill inte ha xD
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Man kan torka mörten så lätt hänga upp den sen :)
SvaraRaderaHahahaha! Kroken är kanske värt en slant;-)
SvaraRaderaHaha! =D
SvaraRaderaUsch jag vill inte ha xD
SvaraRadera