04 oktober 2012

Santa Ponsa






Först frukost och sedan dopp i poolen...var det verkligen förra veckan vi var där?!
Idag frukost och sedan hopp i bilen...nu är jag bara här!

Kram


3 kommentarer:

  1. Åh....vill ha sol igen, och värme!!!

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Jag vill också ha sol och värme igen. :)

    SvaraRadera
  3. Tiden går ju så fort när man kommer hem!
    Bara och vänta till näta semester!
    Kram

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)