...väckte katten mig i morse!
Klockan fem gick vi och lade oss första natten på Mallorca! Varför gå och lägga sig när ett fruktfat och en flaska Cava stod framdukat när vi anlände vid halv tretiden...
Tillslut orkade vi inte mer men ställde klockan så vi inte sov bort första dagen:) Vilket ställe vi hade hamnat på! Hade faktiskt ingen aning om var vi skulle landa!
Jag säger bara...vilket ställe!
Men det var allt för idag för en ny dag på jobbet väntar. Herregud, nu är TV-hösten igång igen och det går inte att missa, på jobbet, vilka serier som är på gång...men nää, jag tänker
inte följa alla serier slaviskt!
Så flott ställe!!
SvaraRaderaVilka serier ska du följa?
Puss o kram
ja :) vilket ställe :) klart njutbart
SvaraRaderasåg skylten i det förra inlägget, länderna kanske har bytt språk på sistone :D
Sv: jaså är resten av kompisgänget hos dig :D
kramar
Gud vad fint!
SvaraRaderaKram Maya
Så fint det ser ut!!!
SvaraRadera