04 oktober 2012

MAT!


Pizza i hamnen! Väntetid 50 minuter!
 


Pasta i huset! Väntetid...minns ej!
 


Skaldjursfat på fiskerestaurang! Väntetid, snabbare än pizzan!
 

Hungrig, jag? Nä, det kan jag inte vara, har ju fått kvällsmat!
Snart dags för Revenge...då måste jag ha något att snaska på!
God kväll!

1 kommentar:

  1. Älskar att äta god mat och dricka gott till :)

    Ser fantastiskt gott ut allt.

    var det gott?

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)