30 september 2012

Svartvitt





SVARTVITT, ja! Jag älskar gamla bilder! Det går att mixa massa olika färger och saker utan att det blir rörigt! Jag gick runt och knäppte och slutresultatet blev så här! Vill du se fler svartvita bidrag kolla in HÄR!


16 kommentarer:

  1. Snygg och härlig triss!
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Fin triss! :) Så bra det blir när du går runt och knäpper! Mittenbilden är extra snygg i mina ögon!

    SvaraRadera
  3. Läckert ! Gillar mittenbilden speciellt. Kanske för skorna eller jag vet inte vad ;-) Kan inte motstå bilder som ger känslor av nostalgi. Härlig triss i svartvitt !

    SvaraRadera
  4. Det är ju det som är så bra med utmaningar. Man testar bilder man annars inte skulle ta.
    Det blev riktigt snyggt. Ha det bra.

    SvaraRadera
  5. Härlig stämning i bilderna. Rofyllt!

    SvaraRadera
  6. En härlig triss blev det av din fotorunda! Fina bilder alla tre!
    Ett litet extra plus för mittenbilden :-)

    SvaraRadera
  7. Vackert trissat på en fin inredning :-)

    SvaraRadera
  8. Jag gillar oxså dina coola bilder ... passar så bra i svartvitt :)

    SvaraRadera
  9. så vackra bilder....gillar känslan i dem...

    SvaraRadera
  10. Väldigt fina svartvita bilder... snyggt!
    Gillar skuggorna i sista bilden och mittenbilden - den är suverän!

    SvaraRadera
  11. Snygga svartvita bilder, bild ett blev min favorit.

    SvaraRadera
  12. Fina bilder bra triss!

    Gilla

    SvaraRadera
  13. Visst blir det mycket renare när alla färger skalas bort. Mittenbilden tycker jag extra mycket om, den skulle jag vilja se i sepia också!

    SvaraRadera
  14. Visst blir det bra i svartvitt! Fantasin får arbeta lite då ;) Du verkar ha många fina stilleben hemma hos dig.

    SvaraRadera
  15. Det blir litt nostalgi over interiørfotos i svarthvitt.
    Nydelig.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)