SVARTVITT, ja! Jag älskar gamla bilder! Det går att mixa massa olika färger och saker utan att det blir rörigt! Jag gick runt och knäppte och slutresultatet blev så här! Vill du se fler svartvita bidrag kolla in HÄR!
Läckert ! Gillar mittenbilden speciellt. Kanske för skorna eller jag vet inte vad ;-) Kan inte motstå bilder som ger känslor av nostalgi. Härlig triss i svartvitt !
Snygg och härlig triss!
SvaraRaderaHa de gott!
Fin triss! :) Så bra det blir när du går runt och knäpper! Mittenbilden är extra snygg i mina ögon!
SvaraRaderaLäckert ! Gillar mittenbilden speciellt. Kanske för skorna eller jag vet inte vad ;-) Kan inte motstå bilder som ger känslor av nostalgi. Härlig triss i svartvitt !
SvaraRaderaDet är ju det som är så bra med utmaningar. Man testar bilder man annars inte skulle ta.
SvaraRaderaDet blev riktigt snyggt. Ha det bra.
Härlig stämning i bilderna. Rofyllt!
SvaraRaderaEn härlig triss blev det av din fotorunda! Fina bilder alla tre!
SvaraRaderaEtt litet extra plus för mittenbilden :-)
Vackert trissat på en fin inredning :-)
SvaraRaderaJag gillar oxså dina coola bilder ... passar så bra i svartvitt :)
SvaraRaderaså vackra bilder....gillar känslan i dem...
SvaraRaderaVäldigt fina svartvita bilder... snyggt!
SvaraRaderaGillar skuggorna i sista bilden och mittenbilden - den är suverän!
Snygga svartvita bilder, bild ett blev min favorit.
SvaraRaderaFina bilder bra triss!
SvaraRaderaGilla
Visst blir det mycket renare när alla färger skalas bort. Mittenbilden tycker jag extra mycket om, den skulle jag vilja se i sepia också!
SvaraRaderaVisst blir det bra i svartvitt! Fantasin får arbeta lite då ;) Du verkar ha många fina stilleben hemma hos dig.
SvaraRaderaDet blir litt nostalgi over interiørfotos i svarthvitt.
SvaraRaderaNydelig.
Ha en fin kveld.
Mormor
Sv: Tack!
SvaraRaderaGilla