29 september 2012

Gult

Kom hem igår från en liten minisemester i fyra dagar på Mallorca!
Här är en av mina bilder från resan som passar bra till veckans utmaning - GULT! Det såg lite roligt ut med de stora jättekrukorna! Fler gula bidrag HÄR!


10 kommentarer:

  1. Oj vilka bamsestora krukor! Jag trodde jag sett stora men det har jag visst inte!

    SvaraRadera
  2. De var stora!
    Åh så härligt med några dagar i solen :)

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem!!
    En sån kruka på min balkong :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Wow vilka grandiosa krukor! Kul bild :)

    SvaraRadera
  5. Man luras lätt att tro att det är leksaksbilar! :)

    SvaraRadera
  6. Perfekt bild till temat Gult. Det där lastbilsflaket med de stora krukorna på var som gjorda för temat gult...

    SvaraRadera
  7. Perfekt till temat! Vilka otroliga krukor!

    SvaraRadera
  8. Det var ikke småtterier.
    Flott foto.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/03/gultyellow/

    SvaraRadera
  9. Rejäla krukor - de kanske skall stå i krukorna? Kul bild.

    SvaraRadera
  10. Ojoj .. for en size!! Tror garantet ikke dette hadde vært noe for mine høstblomster ..

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)