29 januari 2012

Less is more




Veckans Fototriss-tema är LESS IS MORE. Vad enkelt tänkte jag och krånglade till det, tog inte bilderna som de var utan måste beskära exakt på rätt ställe osv... Det blev svårt att plocka ut tre!
Min man kom med idén och ägget gick löst på en studsmatta-ram!
Fler bidrag hittar du HÄR!



26 kommentarer:

  1. Lite ovanligt med ägget i snön :)
    Men de gjorde ju sig bra i vinterkylan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra bilder du visar, en riktig höjdar triss.
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Rolig idé och inte vanligt att man kanske har ägg i snön :)

    Sv..Jag spelar WF, bloggar och ska lägga småttingar och sen bänka mig i soffan en stund...

    Ha en fin kommande vecka <3
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  4. Riktigt snygga bilder i din triss. Roligt med ägg i snön.

    SvaraRadera
  5. Hur f*n fick du till detta bidrag!!!!?? Otroligt bra och så himla kreativ. Omgångens bästa inlägg tycker jag. Hade Cecilia Artista som favo innan du la upp trissen. Är gärna beredd att ändra mig här:-)

    SvaraRadera
  6. Påhittigt, kreativt OCH snyggt! :-)

    SvaraRadera
  7. WoW! Vilka färger! Superläckert blev det!

    SvaraRadera
  8. Riktigt bra med ägg och studsmatta blev ju läckra bilder i snö;-)))
    Ha en bra vecka:-)

    SvaraRadera
  9. Riktigt roligt med äggulan mot det vita. Vackert och coolt:)

    SvaraRadera
  10. Så himla coola bilder. Roligt tänkt!

    SvaraRadera
  11. Annorlunda fototriss! Gillar det starkt. Hur ofta ser man ett ägg utomhus? *ler*.

    SvaraRadera
  12. Riktigt fyndigt och snyggt fotat. Blir MVG för dessa foton

    SvaraRadera
  13. Originellt och vackert. Spännande kombination, kanske inte så lekvänlig, men.....

    SvaraRadera
  14. OJ! vad kreativ du har varit men så blev det ju också toppenbilder. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  15. Så häftiga bilder! Gulan gjorde verkligen susen i alla bilderna! Kreativt!

    SvaraRadera
  16. Fyndigt värre den här trissen.Gillas

    SvaraRadera
  17. Det var en riktigt cool idé!

    SvaraRadera
  18. Kul och riktigt snygg triss!

    SvaraRadera
  19. Lekfullt roligt och supersnyggt.
    Det blir en sån överraskande färgkollision med det där klargula bland alla vintertoner.
    WOW helt enkelt!

    SvaraRadera
  20. Sååååå! Häftigt tolkat :)

    SvaraRadera
  21. Underbart! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  22. Det var en fin variant på detta inte alldeles enkla temat. Bra jobbat!

    SvaraRadera
  23. Läckert med den gula nyansen :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)