Vi är bara lite avis :)KramPS: långt kvar till femtio ju :)
Avis, moi - aldrig. Men så himla kul att dottern är fotointresserad och köpt kameran med egna pengar. Var stolt över henne!!!
He he! Ibland FÅR man vara lite avis. ;-)
Vad är en kamera mot en mobil .. säg? ;) Fin bild på dig blev det!
Åh, vad roligt med en ny kamera!
Fin bild av dig blev det med din dotters nya kamera.PS. Jag fyller 50 samma år som du. :)
Bra bild! Så bra att du har något att önska dig och i god tid, då hinner alla spara pengar ju! :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Vi är bara lite avis :)
SvaraRaderaKram
PS: långt kvar till femtio ju :)
Avis, moi - aldrig. Men så himla kul att dottern är fotointresserad och köpt kameran med egna pengar. Var stolt över henne!!!
SvaraRaderaHe he! Ibland FÅR man vara lite avis. ;-)
SvaraRaderaVad är en kamera mot en mobil .. säg? ;) Fin bild på dig blev det!
SvaraRaderaÅh, vad roligt med en ny kamera!
SvaraRaderaFin bild av dig blev det med din dotters nya kamera.
SvaraRaderaPS. Jag fyller 50 samma år som du. :)
Bra bild! Så bra att du har något att önska dig och i god tid, då hinner alla spara pengar ju! :)
SvaraRadera