30 januari 2012

Systeryster...


...fyller år idag! Jag fick inte sätta ut en bild, men den här lilla, när du var liten, gör väl inget?! Har lånat den av dig också...men bildkvalitén blev inte den bästa:)

GRATTIS systra min!

6 kommentarer:

  1. Syrran är ju hur söt som helst, trots vissa kvalitetsskavanker;-) Grattis till sötingen:-)

    SvaraRadera
  2. Va söööt jag är!!
    Hoppas vi ses i veckan! Kram

    SvaraRadera
  3. Gamla foton brukar sååå underbara! :-)

    SvaraRadera
  4. Den bilden kan hon inte bli arg över! Så söt!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)