Veckans Fototriss-tema är
LESS IS MORE. Vad enkelt tänkte jag och krånglade till det, tog inte bilderna som de var utan måste beskära exakt på rätt ställe osv... Det blev svårt att plocka ut tre!
Min man kom med idén och ägget gick löst på en studsmatta-ram!
Fler bidrag hittar du
HÄR!
Lite ovanligt med ägget i snön :)
SvaraRaderaMen de gjorde ju sig bra i vinterkylan!
Kram
Vilka läckra bilder du visar, en riktig höjdar triss.
SvaraRadera/Lotta
Rolig idé och inte vanligt att man kanske har ägg i snön :)
SvaraRaderaSv..Jag spelar WF, bloggar och ska lägga småttingar och sen bänka mig i soffan en stund...
Ha en fin kommande vecka <3
Kramar Maria
Riktigt snygga bilder i din triss. Roligt med ägg i snön.
SvaraRaderaHur f*n fick du till detta bidrag!!!!?? Otroligt bra och så himla kreativ. Omgångens bästa inlägg tycker jag. Hade Cecilia Artista som favo innan du la upp trissen. Är gärna beredd att ändra mig här:-)
SvaraRaderaPåhittigt, kreativt OCH snyggt! :-)
SvaraRaderaWoW! Vilka färger! Superläckert blev det!
SvaraRaderaSå fräckt med dina foton med gulan :)
SvaraRaderaRiktigt bra med ägg och studsmatta blev ju läckra bilder i snö;-)))
SvaraRaderaHa en bra vecka:-)
Riktigt roligt med äggulan mot det vita. Vackert och coolt:)
SvaraRaderaSå himla coola bilder. Roligt tänkt!
SvaraRaderaHäftig triss! Gillar
SvaraRaderaAnnorlunda fototriss! Gillar det starkt. Hur ofta ser man ett ägg utomhus? *ler*.
SvaraRaderaRiktigt fyndigt och snyggt fotat. Blir MVG för dessa foton
SvaraRaderaOriginellt och vackert. Spännande kombination, kanske inte så lekvänlig, men.....
SvaraRaderaOJ! vad kreativ du har varit men så blev det ju också toppenbilder. Ha de gott. Anita
SvaraRaderaSå häftiga bilder! Gulan gjorde verkligen susen i alla bilderna! Kreativt!
SvaraRaderaFyndigt värre den här trissen.Gillas
SvaraRaderaDet var en riktigt cool idé!
SvaraRaderaKul och riktigt snygg triss!
SvaraRaderaSå fiffigt och snyggt!
SvaraRaderaLekfullt roligt och supersnyggt.
SvaraRaderaDet blir en sån överraskande färgkollision med det där klargula bland alla vintertoner.
WOW helt enkelt!
Sååååå! Häftigt tolkat :)
SvaraRaderaUnderbart! Snyggt trissat!
SvaraRaderaDet var en fin variant på detta inte alldeles enkla temat. Bra jobbat!
SvaraRaderaLäckert med den gula nyansen :)
SvaraRadera