04 september 2011

"Skyltar"

Det finns inte så många skyltar här tänkte jag när jag såg veckans tema! Jag var ut redan igår kväll och det bästa jag fick till då var skolskjutsskylten!
De två andra kom till idag! Överst en skylt där ett träd har lyckats slingra sig in i stolpen. Sista bilden har ett hus som speglar sig i skylten! Om ni undrar, eller jag vet att ni ser, så har jag redigerat bilderna genom att förbättrat kontraster och ljusat upp!



Fler skyltar hittar ni HÄR!

16 kommentarer:

  1. Snygg vinkel på mittenskylten :)

    SvaraRadera
  2. Det var en fin variant på veckans trisstema.

    SvaraRadera
  3. Snyggt och kreativt fotat, jag gillar alla dina bilder. Visst är det kul att hitta lite annorlunda perspektiv och vinklar när man fotar. :-)

    SvaraRadera
  4. Du fick verkligen till det!

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder och du har fått med detaljerna, som speglingen av huset och trädet som växt in i skylten (nästan).
    Din triss gillar jag!

    SvaraRadera
  6. Det var en bländande ren o ny skylt som speglar så

    SvaraRadera
  7. Häftigt du fotograferat skyltarna.. nej, du kom till mitt Lördagstema inne hos mig.. varför vet jag inte ?

    SvaraRadera
  8. Snyggt Kick1!!! Ettan är min favo - "min" vinkel, typ;-)
    Trean är suveränt fångad - att du såg huset som speglade sig, snyggt:-)

    SvaraRadera
  9. Snyggt fotat, gillar vinklarna, Jättefin triss. :)

    SvaraRadera
  10. Gilla din vinklingar på skyltarna, ettan är ju mes spännande men tycker att de två övriga också är bra.

    SvaraRadera
  11. Sköna vinklar på skyltarna. Krativt!

    SvaraRadera
  12. Snygg triss! Trean blir min favorit :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)