Det finns inte så många skyltar här tänkte jag när jag såg veckans tema! Jag var ut redan igår kväll och det bästa jag fick till då var skolskjutsskylten!
De två andra kom till idag! Överst en skylt där ett träd har lyckats slingra sig in i stolpen. Sista bilden har ett hus som speglar sig i skylten! Om ni undrar, eller jag vet att ni ser, så har jag redigerat bilderna genom att förbättrat kontraster och ljusat upp!

Fler skyltar hittar ni HÄR!
Snygg vinkel på mittenskylten :)
SvaraRaderaDet var en fin variant på veckans trisstema.
SvaraRaderaSnyggt och kreativt fotat, jag gillar alla dina bilder. Visst är det kul att hitta lite annorlunda perspektiv och vinklar när man fotar. :-)
SvaraRaderaDu fick verkligen till det!
SvaraRaderaHärliga bilder och du har fått med detaljerna, som speglingen av huset och trädet som växt in i skylten (nästan).
SvaraRaderaDin triss gillar jag!
Första blir min favorit :-)
SvaraRaderaJättefin triss! Ha en fin söndag!
SvaraRaderaDet var en bländande ren o ny skylt som speglar så
SvaraRaderaHäftigt du fotograferat skyltarna.. nej, du kom till mitt Lördagstema inne hos mig.. varför vet jag inte ?
SvaraRaderaSnyggt Kick1!!! Ettan är min favo - "min" vinkel, typ;-)
SvaraRaderaTrean är suveränt fångad - att du såg huset som speglade sig, snyggt:-)
Snyggt fotat, gillar vinklarna, Jättefin triss. :)
SvaraRaderaSista bilden är suverän!
SvaraRaderaGilla din vinklingar på skyltarna, ettan är ju mes spännande men tycker att de två övriga också är bra.
SvaraRaderaSköna vinklar på skyltarna. Krativt!
SvaraRaderaSnygg triss! Trean blir min favorit :)
SvaraRaderaFin triss...
SvaraRadera