02 september 2011

"Frisörbesök"

Jag måste ju berätta att jag har varit till min nya frisör!
Hon heter Anna, Anna heter hon.
Hon finns på Nikita Hair, en bit ifrån där jag bor.

När man ska göra slingor ska håret inte vara nytvättat.

Dags för schamponering.

Sköljning.

Inpackning.

Håret blev så lent.

Till sist, fönen!

När slingorna skulle verka satt jag beredd med mina glasögon och på att en hög med tidningar skulle dimpa ner framför mig...men istället frågade hon om hon kunde göra mig sällskap!! Så där satt vi med en varsin kopp kaffe, tittade in i spegeln och pratade, och det visade sig att vi hade liknande intressen! Det blev ett riktigt trevligt frissabesök!

Det här inlägget skulle kunna platsa i olika fotoutmaningar idag: har inte lust att tvätta bilen med röda biltvättsspaghettin;)

9 kommentarer:

  1. ja det hade passat till fototrisset :)
    blev håret sådär rött?
    kramar

    SvaraRadera
  2. Nu undrar jag bara en sak:
    Hur i hela friden lyckades du ta dessa bilder av ditt eget hår;-)))))

    SvaraRadera
  3. Du, har du sett min fotoutmaning idag? Kolla in!
    Fräcka bilder!

    SvaraRadera
  4. vicken trevlig frissa :) sådana skulle de finnas mer av. kraam

    SvaraRadera
  5. Haha... bästa inlägget idag!
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Gud så läckra bilder dom hade passat till utmaningen kram fina <3

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)