Så mysigt! Men jag tänkte direkt...äta ute och tunnbröd,då måste det vara surströmming ni ska äta! Så gott!!! Men de är okey med tunnbrödrulle också! :)
Ett mycket bra sätt att äta ute på tycker jag!
Ha, ha, ha!!! Billigt, bra, gott och säkert väldigt mysigt i det härliga vädret!!!
Så mysigt det såg ut, äta ute är en härlig känsla =) kram
Åhh så mysigt!
vad mysigt och vilken toppen idé :)ha en fin dag <3kramar
mm, vad gott :)kramar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Så mysigt! Men jag tänkte direkt...äta ute och tunnbröd,då måste det vara surströmming ni ska äta! Så gott!!! Men de är okey med tunnbrödrulle också! :)
SvaraRaderaEtt mycket bra sätt att äta ute på tycker jag!
SvaraRaderaHa, ha, ha!!! Billigt, bra, gott och säkert väldigt mysigt i det härliga vädret!!!
SvaraRaderaSå mysigt det såg ut, äta ute är en härlig känsla =) kram
SvaraRaderaÅhh så mysigt!
SvaraRaderavad mysigt och vilken toppen idé :)
SvaraRaderaha en fin dag <3
kramar
mm, vad gott :)
SvaraRaderakramar