15 juni 2011

Morgongymnastik

Sving-sving, höger-vänster-höger-vänster...


Rörelsen fångad i Turkiet från en "dolmus"!

Nu är det nära, snart ska jag skriva om vår resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)