15 juni 2011
Morgongymnastik
Sving-sving, höger-vänster-höger-vänster...
Rörelsen fångad i Turkiet från en "dolmus"!
Nu är det nära, snart ska jag skriva om vår resa!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)