15 juni 2011

Fotouppdrag: Skyltar


Ordlös onsdag


Fler bidrag på "Skyltar" hittar du här

14 kommentarer:

  1. Hej Bloggvän!
    Kul att du också är med!!!
    Visst är det roligt?
    Kul bild!

    Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Anar jag dåligt vattendjup? Eller behöver man hoppa långt.
    Kul skylt.

    SvaraRadera
  3. Vem kan ha "designat" skylten ... man undrar vad som menas med 0,4 m.m?

    SvaraRadera
  4. Så trevligt med en ny deltagare!

    Man blir lite fundersam när man försöker "tyda" skylten...

    Tack/Glad onsdag!

    SvaraRadera
  5. Nog var det grunt alltid, men borde man inte se det direkt?

    SvaraRadera
  6. Ett helt klart olämpligt ställe att dyka på!

    Tack för din kommentar hos mig!

    SvaraRadera
  7. Dyka får man tydligen inte. Men det måste vara svårt att simma i det grunda vattendjupet!

    SvaraRadera
  8. ordlösa onsdagar är ändå onsdagar :D
    kram

    SvaraRadera
  9. En bra skylt,syns tydligt vad man inte bör göra :)

    SvaraRadera
  10. Det verkar inte var någon god idé att dyka i det vattendjupet.

    SvaraRadera
  11. Jag känner nästan hjärnskakningen här. Outch;-) Kul skylt!

    SvaraRadera
  12. Sv: tack, en fin torsdag till dig
    kramar

    SvaraRadera
  13. Om du inte är väääääääldigt kortväxt så dyk inte där det bara är 40 cm. Bra å veta! :)

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)