Så här glad var jag när jag skulle åka på skolavslutning idag!
Nej, det är inte jag som slutat nian, det var inte idag iaf!!


Vad är det för flagga? Ingen aning!

Hunden sökte skugga denna inte så varma
och inte så kalla dag, alldeles lagom!

Smygfotade engelskläraren!

Rektorn förbereder inför uppträdandet! Ja, han spelade bas!

En elev sjöng så vackert (
en annan elev också), se sådan svansföring!

Filip fick en ros av lärarna!
Nu väntar jag på att svärföräldrarna ska komma och
äta min egenhändigt gjorda jordgubbstårta!
Men kom nu, jag börjar bli kaffesugen!
Det är inte klokt vad tiden går fort! Har F gått ut 9:an? Det är iaf mysigt med avslutningar.
SvaraRaderaJag kan informera om att flaggan betyder att skolan har Grön Flagg dvs är en godkänd miljöskola! :)
Kram
Så fina bilder, såg ut som en toppendag och tårta på det *mums* kram vännen
SvaraRaderaMen man skulle kunna tro att det var du som gick ut nian! Så ung och fräsch som du ser ut!!! :)
SvaraRaderaMums med jordgubbstårta!
Säger som ovan, trodde det var din dotter ... så ung du är!
SvaraRaderaVilka härliga, roliga och somriga foton!
SvaraRaderaHoppas hela dagen har varit toppen.
Kram!
Dina bilder fick mig att ASG:-))))) Svansföringen och engelskläraren (Gud förbjude att han är skotte) slog ALLT!!
SvaraRadera