Hej Bloggvän!Kul att du också är med!!!Visst är det roligt?Kul bild!Kram till dig.
Anar jag dåligt vattendjup? Eller behöver man hoppa långt.Kul skylt.
Vem kan ha "designat" skylten ... man undrar vad som menas med 0,4 m.m?
Så trevligt med en ny deltagare!Man blir lite fundersam när man försöker "tyda" skylten...Tack/Glad onsdag!
Nog var det grunt alltid, men borde man inte se det direkt?
Ett helt klart olämpligt ställe att dyka på!Tack för din kommentar hos mig!
Dyka får man tydligen inte. Men det måste vara svårt att simma i det grunda vattendjupet!
ordlösa onsdagar är ändå onsdagar :Dkram
En bra skylt,syns tydligt vad man inte bör göra :)
Bra skyltat :)
Det verkar inte var någon god idé att dyka i det vattendjupet.
Jag känner nästan hjärnskakningen här. Outch;-) Kul skylt!
Sv: tack, en fin torsdag till digkramar
Om du inte är väääääääldigt kortväxt så dyk inte där det bara är 40 cm. Bra å veta! :)
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Hej Bloggvän!
SvaraRaderaKul att du också är med!!!
Visst är det roligt?
Kul bild!
Kram till dig.
Anar jag dåligt vattendjup? Eller behöver man hoppa långt.
SvaraRaderaKul skylt.
Vem kan ha "designat" skylten ... man undrar vad som menas med 0,4 m.m?
SvaraRaderaSå trevligt med en ny deltagare!
SvaraRaderaMan blir lite fundersam när man försöker "tyda" skylten...
Tack/Glad onsdag!
Nog var det grunt alltid, men borde man inte se det direkt?
SvaraRaderaEtt helt klart olämpligt ställe att dyka på!
SvaraRaderaTack för din kommentar hos mig!
Dyka får man tydligen inte. Men det måste vara svårt att simma i det grunda vattendjupet!
SvaraRaderaordlösa onsdagar är ändå onsdagar :D
SvaraRaderakram
En bra skylt,syns tydligt vad man inte bör göra :)
SvaraRaderaBra skyltat :)
SvaraRaderaDet verkar inte var någon god idé att dyka i det vattendjupet.
SvaraRaderaJag känner nästan hjärnskakningen här. Outch;-) Kul skylt!
SvaraRaderaSv: tack, en fin torsdag till dig
SvaraRaderakramar
Om du inte är väääääääldigt kortväxt så dyk inte där det bara är 40 cm. Bra å veta! :)
SvaraRadera