02 mars 2011

Lyssna på våren!

.

Ja, de' är våren, de' är våren som har

kommit igen som en kär gammal vän...

.

11 kommentarer:

  1. Det känns som atta våren är på väg nu tycker jag.
    Kände det idag första gången = ))
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Härligt! Fram med keno-stolarna! Kramiz

    SvaraRadera
  3. När vi minst anar ... så finns den där!

    SvaraRadera
  4. Jag hör fan inte våren.

    SvaraRadera
  5. Bort bort snö-fram fram tö :)

    SvaraRadera
  6. Vilken kul effekt du åstadkom med filmsnutten!!! Å med min fantasi så såg skuggspelet ut som eld som gurglade;-)

    SvaraRadera
  7. jag associerade även till en kille som står och pinkar ;)

    våren, var är du ???

    må så gott !
    kramar

    SvaraRadera
  8. Jag blev kissnödig... ;)

    SvaraRadera
  9. Skulle precis säga desamma som Jess, ha ha!

    SvaraRadera
  10. Japp, snart är den på väg!

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)