.
Ja, de' är våren, de' är våren som har
kommit igen som en kär gammal vän...
Det känns som atta våren är på väg nu tycker jag.Kände det idag första gången = ))Kram Helene.
Härligt! Fram med keno-stolarna! Kramiz
När vi minst anar ... så finns den där!
Jag hör fan inte våren.
Bort bort snö-fram fram tö :)
Vilken kul effekt du åstadkom med filmsnutten!!! Å med min fantasi så såg skuggspelet ut som eld som gurglade;-)
jag associerade även till en kille som står och pinkar ;)våren, var är du ???må så gott !kramar
Jag blev kissnödig... ;)
Skulle precis säga desamma som Jess, ha ha!
Japp, snart är den på väg!
Eld som gurglar?
Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)
Det känns som atta våren är på väg nu tycker jag.
SvaraRaderaKände det idag första gången = ))
Kram Helene.
Härligt! Fram med keno-stolarna! Kramiz
SvaraRaderaNär vi minst anar ... så finns den där!
SvaraRaderaJag hör fan inte våren.
SvaraRaderaBort bort snö-fram fram tö :)
SvaraRaderaVilken kul effekt du åstadkom med filmsnutten!!! Å med min fantasi så såg skuggspelet ut som eld som gurglade;-)
SvaraRaderajag associerade även till en kille som står och pinkar ;)
SvaraRaderavåren, var är du ???
må så gott !
kramar
Jag blev kissnödig... ;)
SvaraRaderaSkulle precis säga desamma som Jess, ha ha!
SvaraRaderaJapp, snart är den på väg!
SvaraRaderaEld som gurglar?
SvaraRadera