02 mars 2011

Bowling

Tack alla som tog er tid till att gratulera min blogg igår!
Jag hade nog väntat mig fler...men som vanligt får jag väl stå ut med att syrran hade fler som kom till hennes stora dag...;)
.
.
Idag är det bowling som gäller! Känner att jag är i form för det:), eller inte!
Är inte min starkaste gren precis, men det är kul!
.
Kan fortfarande inte kommentera hos Fina frun...hon tror väl at jag har svikit henne! Får nog ta hjälp av min IT-support Filip. Han är inte bara PT!
.

5 kommentarer:

  1. Vad är detta?
    Jag bjöd ju på tårta, ha ha!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade bara en liten kaka...
    räckte inte till så många!

    SvaraRadera
  3. Sofie, kul att du kunde titta in!

    SvaraRadera
  4. är det ett ovanligt bowlingklot eller :D :D
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)