Jag hade nog väntat mig fler...men som vanligt får jag väl stå ut med att syrran hade fler som kom till hennes stora dag...;)
.
.Idag är det bowling som gäller! Känner att jag är i form för det:), eller inte!
Är inte min starkaste gren precis, men det är kul!
.
Kan fortfarande inte kommentera hos Fina frun...hon tror väl at jag har svikit henne! Får nog ta hjälp av min IT-support Filip. Han är inte bara PT!
.
Vad är detta?
SvaraRaderaJag bjöd ju på tårta, ha ha!
Kram
Jag hade bara en liten kaka...
SvaraRaderaräckte inte till så många!
Gott med melon.
SvaraRaderaSofie, kul att du kunde titta in!
SvaraRaderaär det ett ovanligt bowlingklot eller :D :D
SvaraRaderakramar