22 februari 2011

Väska nr 1

Nu har Julia och jag gjort en väska, av en bordstablett!
Det är bara en tryckknapp som fattas och
som vanligt vet jag inte var dem finns!
Kan det bero på att mina grejer har flyttat flera gånger
och hamnat i kassar som står lite varstans...

.

.

Vet inte riktigt om den kommer till användning...om inte annat så kan man ju ha den till förvaring! Så småningom hänger det väl väskor överallt med diverse saker:)

Det gula tyget ska användas till väska nr 2 som vi har börjat med lite smått! Då har vi vaxduk som bas! Vi har också börjat med nr 3 och då använder vi virknålar!
.

5 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att ha flyttat saker runt så nu vet jag inte var jag skall leta!

    SvaraRadera
  2. Fräck!
    Det är faktiskt bra med väskor till förvaring - "väska" på och du kommer att hitta användningsområden du inte trodde fanns :).

    Kamerväska med tillbehör
    Syväska
    Pysselväska
    Ljusväska
    Presentbandsväska
    Nyckelväska
    Gummisnoddsväska
    Hårklämsväska
    Gemväska
    Mynt-till-parkeringsväska
    Liten-apoteks-väska att ha i väskan...

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Bra tips Eva! Här ska sys:)

    SvaraRadera
  4. vilket roligt projekt - väsktillverkning, vad fin den väskan blev
    kramar

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)