22 februari 2011

Rädda musen!

Vad händer nu?
.
Nej, jag vill inte!
.
Åh, det var ju så skönt inne!
.
Okej då!
.
Vilket håll ska jag gå?
.
See you!
.
Julia bakom kameran!
.

11 kommentarer:

  1. Jag tog några bra bilder i alla fall

    SvaraRadera
  2. Läckert!

    Möss ska hålla sig utomhus!! :)

    SvaraRadera
  3. Hua jag ryser jag bara ser bilden, jag gillar inte möss och råttor... Men häftigt att du lyckades fånga allt på bild.

    SvaraRadera
  4. Hej Marie-Louise, kul att du tittar in!

    SvaraRadera
  5. såg ju ut att bli en väldig fart på musen i slutet :D

    SvaraRadera
  6. åh, vad fint, tack vännen för att du räddade musen
    kramar

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bildserie dottern tog! Även om möss är riktigt äckliga att ha i huset är de ju faktiskt väldigt söta!

    SvaraRadera
  8. va söt den var!!! Fina bilder Julia tog, kram

    SvaraRadera
  9. DE är fina på bild men annars så gillar jag inte dem. Fast du var ju snäll som släppte ut den igen i det fria. Får bara hoppas att du inte får påhälsning av den igen.

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  10. Just precis -söta på bild :)
    Vill du ha lite mottfjärilar från mitt skafferi??

    SvaraRadera

Hoppas du skriver en rad, då blir jag glad!:)